• doctordoom

    Member
    2011-09-08 at 10:55

    Ser mycket trevligt ut det där :) Fina stora buds som säkert kommer bli betydligt fetare inom en snar framtid!

    Se dock upp för mögel. Hade betydligt mindre buds och vart ändå drabbad :/ Håll ett vakande öga så kommer det säkert att gå prima :)

    Lycka till!

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-08 at 12:37

    Hehe jo, har inga problem då det är ljust med rhn men på natten kan jag tänka mig att den sticker iväg har inte ens fläkten (vent) inkopplad på natten :O men dom har klarat sig riktigt bra ändå.

    Tackartackar :)

    Mvh

  • thaistick

    Member
    2011-09-16 at 15:30

    Riktigt mysigt där inne..
    missat den här gled helt otippat in och… blev galet sugen..
    Grow on…da ta daa da… :D

  • fritz

    Member
    2011-09-16 at 16:11

    Snyggt, Ganjafarm! :D Stilliga buds! :P

  • club_one

    Member
    2011-09-16 at 16:34

    Vackra kvinnor :) Ser att du använder paint eller liknande för att slippa exif eller vad det heter. Något mer du använder för att vara säker från lagens långa arm? Har blivit lite små sugen på att lägga upp odlings dagbok också nu med min första odling men är fortfarande osäker på hur jag ska göra.
    Har blivit tipsad om TOR (Något program) av en annan användare här, men vet inte riktigt hur man använder datorer :/
    Vad gör du för att vara säker,ts?
    Räcker det med att bilderna inte har någon information för att vara säker?

    Min första planta har växt ca 1cm idag och imorgon får jag antagligen se första blad paret :) Det är en norden seeds, Golden Diesel och 3st från GHS som är mindre snabba.

  • cokeman

    Member
    2011-09-16 at 19:44

    Fyfan vad feta och läckra dom såg ut! :)

  • ManoNegra

    Member
    2011-09-16 at 20:39

    älskar dina tomater, hur gamla e dom?? vill också ha några tomater i min odling :D

  • trichoome

    Member
    2011-09-17 at 10:53

    @ManoNegra wrote:

    älskar dina tomater, hur gamla e dom?? vill också ha några tomater i min odling :D

    Hade jag haft plats hade jag oxå slängt in lite tomat, oh lite örter som basilika och oregano etc. Hade varit skoj! Men nu är ju space det som är problemet.

    Ser fett nice ut f.ö! Läntar tills mina är i den sizen!;) Mina ligger på 12/12 i snart 2 veckor nu.

    Pz

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-19 at 06:11

    Hehe tack alla! kommer snart att sätta in mer bilder.

    Club_one – använder först paint som du sa och Tor men sitter också hos grannen då jag lägger ut bilderna :P (som inte odlar) Men har känt han sen barnsben :)
    MEN jag brukar ändå bli nojjig och brukar inte våga ha ute tråden allt för länge.

    ManoNegra – Det är inte tomater utan nån frukt ska ta nån bättre bild :) glömt bort vad frukten hette har dock tomater och en gurka som får slingra sig efter den längsta plantan :P

    Det är ca 2veckor kvar på plantorna och jag börjar bli otålig :( har redan skördat 3plantor för ganska längesen, han dock inte väga dom men skulle gissa att det blev kring 10-15g per planta men då hade dom inte fått svälla upp + tog dom mindre som inte riktigt höll måttet för att få så mycket ljus som möjligt till dom andra.

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-19 at 06:45

    ..

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-19 at 07:28

    :)

  • Tazmanian

    Member
    2011-09-19 at 07:40

    Härliga bilder från där du badade :)!
    Och av någon anledning vart jag sjukt sugen på physalis haha :P

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-19 at 07:43

    Mvh Ganjafarm

  • ganjafarm

    Member
    2011-09-19 at 07:48

    Tazmanian – Hehe physalis det var så den hette tack! :)

  • Tazmanian

    Member
    2011-09-19 at 07:49

    hehe ja varsågod :)!

Page 1 of 2

Log in to reply.