• delta-9

    Member
    2003-05-01 at 12:49

    En som äger ett par likadana skor berättade att det är ett palmblad på skorna. 😆 Snacka om bortgjord kärring! 😆 😆

  • reaper

    Member
    2003-05-01 at 12:50

    Det här var nog fanimej det sinnesjukaste jag hört.

    Jag visste att FMN var knäppa men det här tar fanimej priset.

    Kärringen är ju totalt störd.

    😆

  • atouk

    Member
    2003-05-01 at 13:44

    Men medge att Solveig Johansson verkar vara en kreativ kvinna som just har uppfunnit en ny term. “Haschplantan” har väl de flesta hört talas om, precis som “Ketchupplanta”. Numera så finns det även “Haschblad” vilket i rimlighetens namn också borde innebära att det finns “Ketchupblad”.

    Palmblad? Med Soveigs logik så är det väl Kokosblad ;) 😆

  • PachiPachiHand

    Member
    2003-05-01 at 14:14

    Hon är rolig! :D

  • reaper

    Member
    2003-05-01 at 14:27

    Haschblad måste vara ganska ovanliga, aldrig sett något sånt! 😮 😆

    I min biologibok står det om dom “dunkla, mörka” legaliseringskrafterna. Kul läsning. :)

  • bongdjuret

    Member
    2003-05-01 at 16:42

    Störd kärring. Jag gillade speciellt när hon försökte förklara vilka legaliseringskrafterna var: ummm ööhhh he he ööö typ legaliseringsförespråkare som vill införa kaffeshops.
    Hon lät förövrigt smått retarderad.

  • fr

    Member
    2003-05-01 at 16:45

    Kan man ladda hem reklamfilmen någonstans?

  • friggs

    Member
    2003-05-01 at 16:47

    Du kan hitta de flesta reklamfilmer inkl lättareklamen på http://www.resume.se

    Just denna film finns på http://www.resume.se/filmrummet/content.asp?version_id=11515

  • gr0g

    Member
    2003-05-01 at 20:03

    Jag tror hon har ett högst intressant liv.

  • reaper

    Member
    2003-05-01 at 21:30

    Jag tror det hela är en komplott från den europeiska knarkmaffian. De har uppenbarligen knarkat ner stackars Solveig, troligtvis via kranvattnet. För mig ter det sig stört omöjligt att komma på en lika fantasifull konspirationsteori (jag har själv lyckats med värre under the influence) utan hjälp av droger. Fast vem vet, hon kanske bara var aspackad, precis som det anstår en riktigt hederlig helyllesvensson.

  • reaper

    Member
    2003-05-01 at 22:20

    T.o.m. vanligt folk måste ju ha tyckt att hennes teori lät väldigt ansträngd.
    Jag tror FMN gjorde bort sig ordentligt genom att ställa upp i den där intervjun, programledaren verkade ha svårt att hålla sig för skratt! :D

    Big upp Solveig!

  • reaper

    Member
    2003-05-01 at 22:43

    “Du kan göra mer, om du är lite lättare”

    Får väl bli

    “Du kan göra mer, ifall du har rökt på”

    Istället då.

    😉

  • tomster

    Member
    2003-05-02 at 08:52

    With enemies like this, who needs friends?

    Ett omvänt ordspråk… damn alltså. Tidningen Resumés artikel om det hittar ni här:
    http://www.resume.se/pub/nyhet.asp?art_id=13484

    Jag älskar den syrliga tonen som både Resumés intervjuare och som Folkradions representant använder. Folkradiokillen var helt klart nära att kissa på sig av skratt. Jag undrar om FMN har någon officiell kommentar till att några lokala medlemmar tagit på sitt ansvar att avslöja dem som pinsamma pajaser…

    Jag tycker det är tråkigt, för föreningen och liknande föreningar för alkohol, skulle kunna göra nytta. Sanningen är ju att man KAN dö av överdoser (inte av cannabis) och att det säkert är bra att träffa andra föräldrar i samma position. Men från det har de gått och blivit en inflytelserik politisk kraft som man inte kan / får ifrågasätta eftersom de hela tiden kan hänvisa till sina “döda älsklingar”. Föreningen verkar (jag har inte forskat närmare, därför säger jag “verkar”) dessutom numer mest tjäna som en kollektiv denial-förening där föräldrarnas egen skuld i deras barns misär späds ut till ingenting och narkotikan, oavsett omständigheter, får stå med skammen.

    Det jobbiga är ju att det är svårt att kritisera dem, men då ska man ju tacka Gud för den här grejen, för det blir ju svårt för NÅGON att ta dem på allvar då det helt tydligt är så att de lider av masspsykos. Hon på folkradion berättade ju att hon “visat bilderna för flera och frågat om de såg samma sak som henne”. Ungefär som att spela en skiva baklänges och fråga en person om de också hör frasen “smoke marijuana” i texten.

    Som en parentes kan jag nämna att om ni spelar “Another one bites the dust” med Queen, så kommer ni höra just ovanstående.

    Over and out.

    //Tommie

  • reaper

    Member
    2003-05-02 at 09:26

    Haha!
    Det var det roligaste jag har läst på länge.
    Hur hinner kärringen lägga märke till bladet? det syns ju max en tiondels sekund. 😆

  • reaper

    Member
    2003-05-02 at 10:00

    Jag hade faktiskt också lagt märke till det där bladet och trott (eller hoppats) något sådant..
    Fast jag är ju å andra sidan stukad när jag ser på tv så..det är iaf min ursäkt. :)

Page 1 of 2

Log in to reply.