Ett svenskt cannabisforum Forums Lokala forum Swecan Stockholm 4:20 Vad händer gott folk nån några som är sugna på träff?

  • 4:20 Vad händer gott folk nån några som är sugna på träff?

    Posted by skills on 2008-03-15 at 21:17

    Ja det börjar dra ihop sig inför våran högtid vore kul om vi kunde fixa en träff nånstans med tillbehör verkar vara alldeles dött här så det kanske är dags att sätta igång planeringen isåfall eller vad säger ni :?:

    Fridens :hippie:

    replied 16 years ago 10 Members · 13 Replies
  • 13 Replies
  • prozack

    Member
    2008-03-15 at 21:23

    Är med om det är en central plats i Sthlm och under en helg. 8)

  • skills

    Member
    2008-03-15 at 21:34

    Jo nu var det 20 April jag tänkte på då kanske skulle förtydliga det är en söndag vid 16tiden plats får vi diskutera fram det sista sköts via PM för säkerhetsskull :)

    Träffar gärna lite nytt eller gammalt folk även andra dagar och tider bara skicka ett PM isåfall :)

    Fridens :hippie:

  • enviousness

    Member
    2008-03-16 at 15:28

    Låter kul. Om jag är ledig från jobb och annat jox så skulle jag gärna hänga på det här. Men det har ju kommit mkt emellan på sistone. Har minst en swecanträff redan som aldrig blivit ngt trots att det pratats om det ett tag.. man tycker ju man borde kunna ta sig mer tid för sin hobby mer än vad man gör :?

    Jag vill träffa sköna puffare och delta i softa konversationer om världens vansinne :)

    Jag röstar för ett chillat hak med nära till en park eller dylikt.. 8) . Men såna detaljer hör ju hemma via PM.. hoppas vi hörs och ses.

  • pink

    Member
    2008-03-16 at 19:13

    Är med på om jag inte nojar ur innan 🙄

  • reaper

    Member
    2008-03-17 at 14:44

    Isåfall kommer inte jag.

  • fr

    Member
    2008-03-17 at 21:15

    Inte kivas nu kvinnor!

    Jag är sugen, datumet passar ju bra sådär lite inför GMM. :)

  • skills

    Member
    2008-03-17 at 22:34

    @pink“]Är med på om jag inte nojar ur innan wrote:</em/

    Du verkar nojja ur en hel del du snackar hej vilt om träffar hit och dit upp till bevis visa vem du är och träffa mig personligen innan möte med andra här kan bli aktuellt ser hellre att C kommer än du pink om jag måste välja det beror på att jag vet vem C är men som sagt jag ger dig en chans du ville inte ta Papais så kanske min duger :?:

    Vilka som är anmälda till träff… kommer göra som så att när jag fått in flera namn och det börjar närma sig så skickar jag ut PM till berörda där det står vilka som ska vara med inga andra är tillåtna till träffen inga utomstående “kompisar” hur säkra “ni” än må tycka dom vara så kanske inte nån annan på träffen gör det så endast föranmälda är välkomna :)
    Om det är nån här i tråden som ni skulle vilja ha med er eller andra diskutera det med mig före men alla mötesdeltagare ska ha godkänt varandra före sorry om det verkar krångligt men det kallas säkerhet ❗

  • bane

    Member
    2008-03-22 at 11:02

    Det var ett bra tag sen senaste träffen, Statshuset för nått år sen senast?.
    Jag hänger gärna med, men ang. vilka man tar med sig MÅSTE på förhand vara godkända på grund av sakens natur.

  • skills

    Member
    2008-03-22 at 11:20

    Det är jag som fixar en lista och skickar ut till alla som anmält intresse sen får ni komma med synpunkter på vilka av dom som är bra att ha med på en sånn här träff den som tar med sig nån som inte är anmäld föjer inte reglerna på forumet

    Quote:
    6. Strikt förbud mot att kompromissa och/eller att på annat sätt försöka skada Swecans medlemmars integritet och/eller säkerhet.
    (Gäller såväl på som utanför Swecan.)

    säkerheten först även om jag inte tror att nån tar med sig en snut så vet man aldrig.

    Det börjar bli ett bra gäng iallafall nu hoppas att de flesta kommer också :D

  • ford-prefect

    Member
    2008-03-23 at 16:40

    Anmäler mitt intresse dårå. Stadshusträffen var ju mysig :)

  • smeagol

    Member
    2008-03-30 at 21:31

    @Ford Prefect”]Anmäler mitt intresse dårå. Stadshusträffen var ju mysig wrote:</em/

    Det var förbaskat iskallt å jävligt…annars var det trevligt! Jag e på! :D

  • skills

    Member
    2008-04-08 at 20:53

    Imorgon onsdag 9/4 är sista dagen för er att anmäla er sen skickar jag ut listan till alla anmälda ❗

    Vill ha in förslag från er som vill vara med på lämplig plats också ❗

    Väl mött :)

  • aghori-baba

    Member
    2008-04-13 at 08:35

    Jag hänger med den dag det blir en träff som INTE är centralt.

    Kanske en picnic för oss som inte är för stenade för att orka ta oss några mil ut från stan och från folk när det blir varmare…

Log in to reply.