Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 400 HPS, DR90 Tält med blandade strains.

  • annie10

    Member
    2011-11-27 at 21:55

    Lika stilligt som vanligt,Pineapplen,den är ingen auto va?

  • frilansaren

    Member
    2011-11-27 at 22:00

    nope den är inte Auto :)

    och tack :)
    nu ska jag gå ut å se vad stormen orsakat i min stad :D

  • alanshore

    Member
    2011-11-28 at 01:20

    Wow grymt imponerande odling du har, fan vad kul att ha så många olika strains att jobba med :D

    Skulle vara grymt om du har någon mer input/info om vad du tycker om super lemon haze, fundera på att beställa några :)

    Må bäst!

  • frilansaren

    Member
    2011-11-28 at 01:25

    kan sätta mig och skriva lite om det imorn, nu blir det en nattare och en dokumentär. :)
    sov gott.

    -lance

  • frilansaren

    Member
    2011-11-28 at 17:11

    Super lemon haze
    Just för tillfället så kan jag inte ge så värst mycket info, men kan ju framöver fylla på i detta inlägg.

    Min SLH fick problem i väldigt tidigt stadie, det var insekter som började härja, testade lite olika metoder men inget hjälpte. Då tänkte jag testa såpvatten som en sista utväg. Sagt å gjort så rustade jag upp med såpvatten i en sprayflaska, gick till attack mot de små asen i värsta Steven Segal anda.
    Sprayade på ordentligt, vattnade med lite såpvatten, eat my dust, tänkte jag och gick och satte mig i soffan nöjd och belåten.
    Dagen efter så fick jag en smärre chock,,den såg DÖD ut och helt ihoptorkad som en näve hö. Hmm det var inte bra detta, funderade på vad som hänt och upptäckte då,,,,,ni vet att man ska ha GRÖNSÅPA va,,,inte YES… 😳 i min hets hade jag använt YES så ph´t var låååångt ifrån rätt. Jaja inte mycket å göra tänkte jag,, och började klippa bort allt “dött” vilket var det mesta.
    Jag har alltid trott på att låta det stå å se vad som sker, så vattnade på rejält å flyttade in henne igen. Hon fortsatte att bli värre ett tag, men sen återhämtade hon sig, nu har det gått ett bra tag och hon blommar på, visst, hon är inte den finaste, men hon blommar på fint och har inte “fått några fler fel” eller vad man ska säga.
    Hahaha blev en liten historia av det hela :) Kort å gott så kan man väl säga att hon har tålt en jäkla omgång av olika former av tortyr utan att stressas till hermis eller så, iaf mitt exemplar. Nu har jag såklart glömt ta en bild på henne, men editare med det imorgon…btw kan ju tilläggas att alla insikterna dog iaf ;)

    Må väl och så :)

  • frilansaren

    Member
    2011-12-02 at 00:01

    Liten update:

    Tänkte börja med min mutant som ser ut att ha gjort 2 toppar av sig själv.

    Sen en liten bild på alla, den större av dom är en Pineapple express.

    God natt

    -lance

  • doctordoom

    Member
    2011-12-02 at 06:16

    Börjar tro att om man kommer hem till dig Lance, är det bara att öppna första bästa dörr så hittar man antingen ett veg rum eller en blomkammare ^^

    Hur kommer det sig att du valde SLH? Har rökt den när jag var i Ams sist, helt klart imponerande röka. Men inte i närheten av dom bästa SSH jag hittat :|

    Peace

  • frilansaren

    Member
    2011-12-02 at 09:32

    Hahaha ja jo det är ju lite så faktiskt :D
    Men jag menar man måste ju ha alternativ :D hehe
    Har faktiskt inget bra svar på varför det blev en SLH :) det bara blev :)

    -lance

  • alanshore

    Member
    2011-12-02 at 09:43

    Bugar och bockar för infon om SLH, kul att hon repade sig!

    Editera gärna med lite info om vegg/blom tid och annat gott när du har lust, all info är av värde! :D

  • annie10

    Member
    2011-12-02 at 10:22

    Vi hr skördat Pinaple Express och vilken underbar smak för att inte prata om hjärnan sen…….

  • frilansaren

    Member
    2011-12-02 at 10:27

    eller hur :)
    pineapple E är en riktigt fin rackare :)

  • annie10

    Member
    2011-12-02 at 10:36

    Rent utsagt grym

  • zajjah

    Member
    2011-12-03 at 02:42

    finns pineapple som riktig sort. eller är det bara någon random som fick namnet efter filmen ^^

  • cthullu

    Member
    2011-12-03 at 07:10

    inte 100% men jag tror sorten kom före filmen……

  • frilansaren

    Member
    2011-12-03 at 08:04

    @cthullu wrote:

    inte 100% men jag tror sorten kom före filmen……

    Har för mig det jag med att strainen kom först, sen efter det filmen.

Page 14 of 15

Log in to reply.