• friggs

Member
    2003-06-13 at 10:03

@ALIS wrote:

när det var slut hade han världens abstinens som motsvarar ett opiatmissbruk, oavsett hur mycket annat brass han än rökte.

Hur uttryckte sig abstinensen?

• reaper

Member
    2003-06-19 at 10:24

Utblandat hasch är tyvärr ingen myt, det är big business borta i Marocko och Afganistan. Men opiumdoppad röka verkar definitivt vara det. Teorin håller inte, det är alldeles för oekonimiskt. Om det förekommer så är det nog mest på privat nivå.

• reaper

Member
    2003-06-19 at 12:29

I USA hade langarna ibland flera sorters gräs, bl.a. något som jag har för mig hette “Budda thai” eller nåt liknande, som enligt langaren var gräs doppat i opium. Han skulle givetvis ha mer betalt för det men jag var inte intresserad. Jag vet inte om han ljög för att tjäna lite extra, men det är nog inte omöjligt med opiumdoppad cannabis.

Man kan väl inte jämföra opium med heroin bara för att båda är opiater? Det är som att jämföra folköl med ren sprit. Det är nog inte särskilt vanligt att man får ont i kroppen dagen efter lite “drakjakt”. Snarare tvärtom…

• reaper

Member
    2003-06-19 at 13:20

@unDead wrote:

hmm.. att doppa gräs i cannabis .. känns lika troligt som man får en järnring med guld i

:crazyeyes: :crazy:

Page 3 of 3