Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 250w mh/hps multistrain slutfasen, swissen skördad [pics]

  • 250w mh/hps multistrain slutfasen, swissen skördad [pics]

    Posted by xgrower on 2010-06-08 at 05:44

    Vecka 5 i blomperioden ^^ Bilderna är väldigt högupplösta så gå in på imageschack och kolla på nice trichomes!

    Swiss Cheese:



    Urban Poison:



    Alla (Haze x Skunk kloner 3 st…….Nirvana Seedshop: White widow, wonder woman, urban poison, swiss cheese, freebie seed):

    Atami organic nute kit och Hasselfors p jord var det som användes om nån är nyfiken.

    replied 13 years, 10 months ago 8 Members · 16 Replies
  • 16 Replies
  • rexel

    Member
    2010-06-08 at 09:38

    Ummmm, lite budporr till frukost! Jag tackar! :D

    ska följas.

  • xgrower

    Member
    2010-06-08 at 11:56

    @rexel wrote:

    Ummmm, lite budporr till frukost! Jag tackar! :D

    ska följas.

    Kommer nog inte lägga upp nya bilder försen nästa vecka, händer ju inte så mycket från dag till dag, roligare med lite större förändring ^^ kul att du gillar bilderna, är själv förvånad över hur fina de är, bör tilläggas att nästan hela gänget var förstenade i tillväxten i mitten av vegtiden på grund av för små kärl och vad jag tror var överskott av näring/lockout… Hämtade sig otroligt fint med större rotutrymme och av att jag satte dem i blom. Fanns tidigare 13 st swiss cheese som åkte utomhus och dog av 4 frostnätter i början av maj, sög rätt hårt men nu står 19 st typhoon och myser ute i värmen.

    här är en av utomhus platserna (zon2/3):

  • xgrower

    Member
    2010-06-13 at 22:54

    Vecka 6, tog en närbild på swiss cheesen ikväll, ca 2 veckor kvar till skörd. i like

  • Mrblejser

    Member
    2010-06-14 at 12:00

    Säger bara WOW!

    snacka om sockrigt!

    Mvh mrb

  • xgrower

    Member
    2010-06-17 at 22:45

    Typhoon:

    Purple Typhoon:
    #1

    #2

    _______
    INDOOR

    White widow(längsta, toppen i vänstra hörnet):

    Freebie seed (vänster) + Wonder Woman (Höger):

    Swiss Cheese (Ja vet att toppen kom ur fokus….):

    Hela gänget (de långa taniga längst ut på sidorna är Haze x Skunk):

    Mitten lådan innehåller närmast till vänster en white widow, till höger är det en urban poison. Längst till höger sidan är det en Swiss cheese, längst till vänster är det 2 Haze X Skunk, längst in till höger bakom allt är det en Mindre Haze X skunk. Längst in i mitten är freebie + wonder woman.

    Enjoy! (även om de nog är den slarvigaste fotograferingen jag gjort)

  • Torso

    Member
    2010-06-23 at 15:01

    Ser fint ut det där.

    mvh

  • xgrower

    Member
    2010-06-27 at 23:22

    Swiss Cheese, dags att klippas ner snart:



    Urban poison:

  • baralillajag

    Member
    2010-06-28 at 00:44

    Ser riktigt fint ut. :)

    EDIT – och tredje bilden i förra inlägget är ju underbar – ett trikomlandskap i kvällsljus. 😉

  • Weedzor

    Member
    2010-06-28 at 06:53

    Cp snygga bilder =D

  • xgrower

    Member
    2010-06-28 at 10:08

    @baralillajag wrote:

    Ser riktigt fint ut. :)

    EDIT – och tredje bilden i förra inlägget är ju underbar – ett trikomlandskap i kvällsljus. 😉

    hehe, tack för kommentaren =) skuggsidan av plantan blev rätt ok, fattar inte hur jag lyckades hålla stilla så länge att de blev fokus…va helt stukad i skallen när jag tog den där.

  • Zac_McKracken

    Member
    2010-06-28 at 11:08

    Riktigt snyggt jobbat.
    Verkar va fin krut i Atami organic-näringen. :)

  • xgrower

    Member
    2010-06-28 at 11:54

    @Zac_McKracken wrote:

    Riktigt snyggt jobbat.
    Verkar va fin krut i Atami organic-näringen. :)

    Är rätt nöjd med den, lite synd att veg näringen i kittet har lite dåligt NPK bara…

  • xgrower

    Member
    2010-07-01 at 23:07

    Har huggit ner osten nu, kanske 2 dagar till 1 vecka för tidigt men jag vill fan ha nytt gräs nån gång snart :D blev riktigt bra och bilder kommer imorgon då jag antagligen är nykter nog att leta reda på sladden till min kmaera….Nån som tror att de kan vara dåligt att hänga en planta på tork med en gammel gruv körd genom stammen som hängfäste…typ att den kan suga åt sig dåliga ämnen i metallen och ge typ äckelsmak i budsen, satt i typ en timma och fundera på de i mitt stonerhaze :P

  • xgrower

    Member
    2010-07-02 at 12:01

    Här kommer bilderna på min skördade swiss cheese:

    Master cola:

    Här har ni alla nedre kvistar och minibuds:

    Lite blad blandat med skabbiga men trichometäckta blad från några andra strains:

  • gos

    Member
    2010-07-02 at 20:35

    fint!
    vet du hur mycket det blev?

Page 1 of 2

Log in to reply.