• Vaclav

    Member
    2005-11-23 at 14:49

    Snyggt jobbat mannen…!

    Du ger oss andra förstagångs-odlare inspiration! :D

    Peace

  • canabiz

    Member
    2005-11-23 at 21:37

  • reaper

    Member
    2005-11-23 at 21:48

    Tjenare.. enkel och smidig rus rapport :)
    hur vart haschet?
    och hur mkt blad använde du?

    Mvh

  • reaper

    Member
    2005-11-24 at 12:16

    Jag är uppriktigt glad för din skull broder, Jesus har i sanning välsignat dig med tur och gröna fingrar.

    Se nu bara till att inte bli girig, utan jag uppmanar dig till att dela med dig av ditt överflöd till andra som har det sämre.

    Grattis

  • canabiz

    Member
    2005-11-24 at 18:56

  • rizzla

    Member
    2005-11-24 at 19:13

    @canabiz wrote:

    Nephrurus: “Nättet” var lite gran för stort, typ 200 mikromilimeter om jag minns rätt

    Det heter 200 mikrometer, eller 0.2mm ;) Bara så du vet :P

  • reaper

    Member
    2005-11-25 at 02:10

    Okey :) när börjar man se kristaller?

    Mvh

  • reaper

    Member
    2005-11-25 at 12:06

    Vår herre har skapat oss i en vacker värld som vi kan njuta av på många vis. Sexuell njutning, kullinarisk njutning, vänskap, njutningen av att se någonting vackert eller lystna på Grateful Dead etc, är alla förmågor som vi fått för att utnytja.

    Emellertid så får inte någon av dessa njutningar, eller snarare begäret till dessa njutningar inte komma i vägen för vårt sökande efter Gud och därigenom vårt sökande efter oss själva och den slutgilltiga lyckan. Därför bör man diciplinera sig själv.

    Jag själv som konverterande katolik röker, snortar eller dricker inte på fredagar, söndagar eller viktiga helgdagar. Och berusar mig som regel inte mer än att jag kan rabbla fader vår (vilket i.o.f är ganska mycket).

    Jag för5modar att jag framstår som en regelrätt idiot för er nu. Men men, Grattis än en gång.

  • reaper

    Member
    2005-11-25 at 15:13

    jesus ser på saken som en bra handling för mänskligheten och vill att du skänker till honom

  • reaper

    Member
    2005-11-25 at 17:48

    Jesus lever i cannabis plantan och dricker röken som du andas ut när du röker.
    Det är det han lever av.

  • canabiz

    Member
    2005-11-28 at 16:42

  • reaper

    Member
    2005-12-02 at 13:08

    Tack för din ödmjukhet

  • reaper

    Member
    2005-12-02 at 21:22

    Damn alltså!!!!
    jag har ett halvår kvar på gymnasiet! det suger när man ser andras första odlingar!! 👿
    men 4k är det mycket eller lagom med pengar på en setup?.. jag räknade på att lägga ut runt 4-5k

    din skörd ser helt fantastisk ut.. och även fast jag sitter här helt ensam hemma kunde jag inte hålla igen MMMet.. kunde inte ens sitta still på stolen 😮
    helt fantastiskt :D.. men det är inte utan att jag får lite prestationsångest inför hur min kommer bli :S.. när man tittar här i bildbanken verkar det på folk som att allas odlingar är spektakulärt stora lixom..

    nybörjar fråga #1: är flusha att man vattnar igenom jorden?

    nog med praisandet nu :P.. grattis :)

  • reaper

    Member
    2005-12-03 at 06:53

    första odling? mm visst , dra den där med rödluvan och varjen också 😉

Page 6 of 6

Log in to reply.