Ett svenskt cannabisforum › Forums › Universitetet – Cannabisodling › U| Odlingsplatsen – design & konstruktion ›
-
Posted by Smacky on 2002-09-26 at 20:43
Det kan nog bli svårt att få tag i en affär som säljer HPS:er. Jag tror inte att polisen avlyssnar Max Kiffer (Mejl är faktiskt krypterade också).
replied 22 years ago 4 Members · 4 Replies -
4 Replies
-
Öh.. vanliga mail är inte alls krypterade. Däremot kan man kryptera överföringen mellan sin dator och sin mailserver. På vägen till mailservern ju dock mailet helt okrypterat såvida man inte använder PGP eller något annat.
Men trots detta så tvivlar jag på att polisen sitter och bevakar Max mail.. det kan vara en ganska komplicerad process och dessutom gör han ju inget olagligt.
-
dessutom har jag för mej att det är olagligt att bevaka max email också..
likaså telefonavlyssning och så vidare.. har för mej att det är olagligt i sverige.
-
Gangreen, om du är orolig för att Max e-mail kollas så skicka honom ett PM i stället, han är ju trots allt en medlem här på forumet.
-
Gangreen>>
Bara en tanke. Är du för paranoid för att beställa en lampa av en pålitlig och respekterad försäljare som Max så kommer du avlida av nojja ifall du ska odla cannabis.
Plantor som luktar, ljus som sipprar ut osv. Ta dig en funderare om du verkligen pallar med det.
Log in to reply.