• Posted by billy-bong on 2002-08-21 at 13:17

    “””Holland har redan lyckats exportera sin misslyckade drogpolitik till grannländer som Tyskland och Belgien, “”

    grrrr 👿 så skratt retande.

    replied 21 years, 7 months ago 2 Members · 10 Replies
  • 10 Replies
  • reaper

    Member
    2002-08-22 at 04:44

    “Sverige har här ett moraliskt ansvar eftersom vi av omvärlden ses som ett föredöme och det land som mest framgångsrikt bedrivit en annan, human narkotikapolitik. “

    Man blir ju så förbannad… det ända som håller modet uppe är att dessa idiotiska narkonazister en dag kommer ses för vad dom är, passivt mördande facister.

  • reaper

    Member
    2002-08-22 at 05:47

    Nu är det för fan för mycket lögner i tidningarna!

    Men det är politiskt omöjligt att erkänna att den egna narkotikapolitiken varit ett misstag, där kostnaderna i mänskligt lidande är oöverblickbara och där de negativa konsekvenserna för samhället i dag är enorma.

    Detta är vad dom säger om Holland.
    Det är så att man vill spy.

    Är det möjligt att stoppa den här utvecklingen? Ja, om man snabbt och med beslutsamhet bestämmer sig för det. Sverige har här ett moraliskt ansvar eftersom vi av omvärlden ses som ett föredöme och det land som mest framgångsrikt bedrivit en annan, human narkotikapolitik.

  • reaper

    Member
    2002-08-29 at 00:00

    Vad menar Malouuu Lindhoooolm….?? När hon skriver att “Holland har redan lyckats exportera sin misslyckade drogpolitik till grannländer som Tyskland och Belgien…” STOPP!! Misslyckade?? Jag hoppas verkligen jag stött på ett stavfel när jag läser detta… Snarare LYCKADE menar jag.

    Och varför tror ni dom andra länderna tar efter Holland? JO, därför de LYCKATS med deras drogpolitik… dumma dumma malouuuuu……. 👿

    BUU!

  • reaper

    Member
    2002-08-29 at 00:02

    Och hon blir bara dummare och dummare när jag klickar på länken nedan.

    http://www.drugnews.nu/kronikor.asp?id=895

  • reaper

    Member
    2002-08-29 at 08:43

    “en annan HUMAN narkotisk politik…”
    Vad är det humana med vår narkotikapolitik?

  • reaper

    Member
    2002-08-29 at 10:24

    Den svenska restriktiva narkotikapolitiken har ett massivt stöd av såväl svenska folket som av alla riksdagspartier

    vem anser hon e den svenska befolkningen inte oss ungdomar iaf

  • reaper

    Member
    2002-09-04 at 13:12

    hehe jag gjorde det samma!
    Men shit va sur man blir efter att ha läst så mycket skitsnack ne fy fan 👿

    Peace

  • reaper

    Member
    2002-09-04 at 15:27

    bobobee: Hör med Friggs, hon brukar ha bra koll på siffror och sånt.

  • fr

    Member
    2002-09-04 at 17:36

    Jag kan inte läsa sånt här utan att sprängas så jag skickade iväg detta:

    “Du är en missbrukare. En missbrukare av livet. Och du kommer att få ditt straff, var så säker.” 😈

  • reaper

    Member
    2002-09-04 at 20:03

    akta dig…hon kommer ta det som ett hot och säga att du bara försvarar ditt missbruk med näbbar och klor.

    eller något liknande..

    Ungefär som Alf Svensson på radion när de frågade VARFÖR någon skulle rösta på KD. Hans svar var: “Läs vårt partiprogram så förstår du”.
    HORRAY!

    HEJA SVEA RIKES POLITIKER!
    👿 👿 👿

Log in to reply.