Concerta VS CB

Cannabis medicinska och psykologiska egenskaper. Positiva som negativa.

Moderatorer: friggs, Josef_K

Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Concerta VS CB

Inlägg av reaper » 2007-12-05 20:16:56

Hej!
Jag är just nu så fundersam, har ätit concerta i 1,5 år och de gör en till viss del lugn men jag får en helt annan känsla som inte är skön.

Jag blir stingslig, hatisk, aggressiv på allt och alla, deprimerad och får någon sorts tjack svettning och jag tycker inte om de.

Jag använder CB och Hasch, fruktansvärt lugn jag är,
och jag älskar allt och alla i denna värld. Innan jag fick Concerta var jag i flaskan för att få ett lugn. Efter ett tag blev jag alkis....
Nykter nu. CB hjälpte väldigt mycket för de också.
Men jag vill att min mor kan förstå de men de vill hon inte. Drogmotståndare som hon är men ändå så vill hon att jag ska trycka i mig en massa concerta.

CB för mig är ett så mycket bättre medel, om man kan kontrollera de, "I rätta mängder givetvis för mycket av vad som helst är destruktivt" Timbuktu - legalisera.

De har gått så långt nu att jag funderar på att flytta dit cannabis är lagligt som medicinskt bruk. Jag mår psykiskt dåligt av att ta concerta.

Cannabis vinner....
Concerta förlorar
Användarvisningsbild
anybodysmoker
Ganjaman

Inlägg av anybodysmoker » 2007-12-06 1:03:51

Man ska välja den "drog", då även concerta är drog, som passar en bäst och som gör att man mår bra.

Berätta för din mor hur dåligt du mår av concerta, och berätta att CB gör att du mår bättre. Sen säger du "mamma, vill du verkligen jag ska må dåligt? isåfall gör jag det för att jag inte vill göra dig ledsen och oroad.. men tänk då på att mitt liv blir mer negativt, pga dig...."

Vårat system är inte rättvist för fem öre, jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att vi inte kämpar emot ångesten och ignoransen inom systemet.. utan bara emot systemet, vilket gör att folk hamnar i sådana situationer som du.. jag kan själv inte berätta för mina föärldrar, för då kommer dem bli oroade. Men när dem väl får reda på det så får jag hoppas dem förstår det, jag ändrar mig inte om deras åsikter gör så mitt liv blir sämre..

Men tänk på att alltid lösa allt genom att vara enkel och förnuftig, inte agressiv och sur!

lev väl och så att du mår bra!
:hippie:
painted
Gräsfläckar på knäna

Inlägg av painted » 2007-12-27 18:54:25

Väl talat anybodysmoker! :)
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-01-05 8:00:41

det säger väll sig självt att man föredrar Örten istället för läkemedelsföretagens äckliga amfetamin ihopkok`?
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Inlägg av reaper » 2008-03-07 18:56:22

Men tänk på att alltid lösa allt genom att vara enkel och förnuftig, inte agressiv och sur!

Helt rätt! :wink:
Användarvisningsbild
reaper
Lieman
Kontakt:

Re: Concerta VS CB

Inlägg av reaper » 2008-04-24 18:31:36

Wildchild skrev:Hej!
Jag är just nu så fundersam, har ätit concerta i 1,5 år och de gör en till viss del lugn men jag får en helt annan känsla som inte är skön.

Jag blir stingslig, hatisk, aggressiv på allt och alla, deprimerad och får någon sorts tjack svettning och jag tycker inte om de.

Jag använder CB och Hasch, fruktansvärt lugn jag är,
och jag älskar allt och alla i denna värld. Innan jag fick Concerta var jag i flaskan för att få ett lugn. Efter ett tag blev jag alkis....
Nykter nu. CB hjälpte väldigt mycket för de också.
Men jag vill att min mor kan förstå de men de vill hon inte. Drogmotståndare som hon är men ändå så vill hon att jag ska trycka i mig en massa concerta.

CB för mig är ett så mycket bättre medel, om man kan kontrollera de, "I rätta mängder givetvis för mycket av vad som helst är destruktivt" Timbuktu - legalisera.

De har gått så långt nu att jag funderar på att flytta dit cannabis är lagligt som medicinskt bruk. Jag mår psykiskt dåligt av att ta concerta.

Cannabis vinner....
Concerta förlorar

Kan inte annat en hålla med,.,, har Adhd och fått både concerta och Ritalin. Båda med A4 sidor med biverkningar..

Sen på det kan jag lägga till morfin som "systemet" vill få mig äta mot min Wiphlash skada,, inte heller speciallt kul att gå omkring i dimma.

CB har enligt mig själv 0 i biverkningar gämfört med dom preparaten som jag "lagligen" får äta..

går faktiskt själv i tankarna att flytta dit dom inte ser lika hårt på Cb.

Blir så trött... Aja Take care .. Peace love and light !
Skriv svar