#93887

Ja,!!! jag tyckte också det där var helt sjuukt asså!!! Vad fan har de två att göra med varnadra?? Det står på rubriken: “Nu kan du rädda liv utan att skänka ett öre”elr nåt sånt, vadå rädda liv? Äh jag orkar inte argumentera nåt sånt sjukt påstående och propaganda!

Jag såg att min morsa hade skrivit på den lappen, så ja gtog den tidningen med hennes underskrift på och gömde nånstans i garaget! 😈

Jag frågade sen min morsa, vad tycker du om EMU räntesatsen? elr nåt sånt sjukt ofäörståeligt… Då sa hon: jag vet inte jag är inte så insatt i det… Då sa ja: men varför lägger du dig då i narkotikafrågan, du är ju inte insatt i det heller!

Det är en sak jag hatar i det här landet! Alla tror sig veta hur farligt droger är, fast det är bara vad de hört från skolan, inet de hört frå ➡ n någon forskarrapport. Folk är så lättlurade. Jag har varit en av dessa människor så jag förstår behovet att utöka infromationsflödet till de mindre privilegerade människorna där ute! Först då, när det folket förstår cannabis välgörande effekter kan vi driva en legaliseringsprocess. Mitt mål är iaf att få min kära älskade mor att röka en cannabis cigarett innan hon dör! Jag tror att hon skulle må så mkt böttre av det än av ett gals vin om dagen elr nåt sånt skit som media lurar i folk.

Aja, nog från mig! Får babbla vidare i coffeshoppen! 🙄 ➡