Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Enorm odling Reply To: Enorm odling

  • astrall

    Member
    2013-05-06 at 13:12

    @Alethea wrote:

    @Astrall wrote:

    dom här killarna hade visst börjat springa när dom såg en polispatrull som var ute och körde, vilket ledde till att dom blev misstänksamma och kollade närmare på huset dom stod vid..

    På frågan om polisen hade spanat på männen under en längre tid vill de inte svara.

    Jag har alltid sagt att det är dom som är nojjiga och paranoida som torskar

    Är detta ngt som du antar eller bara kläcker ur dig för att du tror att det är så, eller har du ngn form av källa till ditt påstående?Är det så?

    Är man nojjig som person så ska man ju ta det lite lugnt med rökandet sammtidigt som man odlar Frustrated

    För att…

    Källan kom ifrån Aftonbladet.se men blev senare ändrad och vinklad mer åt att det bara va polisernas insats, “hade varit ute på spaning i området” eller nått liknande.
    Nu vet vi väll alla att mainstream median bara öser skit över oss hela tiden så hur korrekt det är kan jag inte säga.

    Angående rökat så menar jag bara att vissa blir väldigt paranoida när dom röker mycket och odlar sammtidigt vilket lätt leder till paranoida misstag, har du snuten i tankarna mycket så kommer dom att dyka upp en vacker dag.
    Skiter man i dom och inte känner att man gör något olagligt så brukar man komma längst (men man behöver inte vara dum) det här är bara av egen erfarenhet, du kan mycket väl varit med om annat…
    Som du säger, alla ska odla mer, ju fler som odlar desto bättre!