Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Ted Goldberg ny artikel på Newsmill Reply To: Ted Goldberg ny artikel på Newsmill

  • starocean

    Member
    2012-10-13 at 05:22

    fläskläpp, usch det du beskrev nu fick mig o bli stressad inombords. Jag hade aldrig klarat av och ha det så i dagsläget. Har haft det så och ja.. det slutade hos psyket.

    nej det är verkligen svårt och i det här landet finns det oehört många som verkar ta ens kritik högst personligt och de gör allt de kan för att få en o hålla tyst. Det lixom självcensurerar sig i det här samhället så att man inte ska kunna prata om det kommentarer som “äschm, nu flummar du” eller “så är det inte alls” eller “jag ser det inte så farligt” men det kan bli bra mkt hetskare kommentarer än så.

    Men är kul när man kan sitta så här på ett forum o ha en vuxen, saklig diskussion kring det utan en massa påhopp och personangrepp och hej kom o hjälp mig :P
    Man räknar väl inte med och förändra världen men å andra sidan kanske man kan väcka tankarna hos någon annan som läser och blir nyfiken och vill ta reda på mer..
    Jag tror på det goda i slutändan. Ondskan har regerat på den här planeten 10 000 år för länge.. som man så ofta säger här i landet “det är dags att vända blad” :)

    ahh. ja det låter inte dumt du. Odla ja. .. vi ska inte starta kollektiv då ? :) Hade inte tackat nej i dessa dystra tider och faktiskt slå påsarna ihop med några vänliga, kärlekfsulla människor som har ett gediget intresse för självhushållning.