Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Svenska coffe-shops före 2013? Reply To: Svenska coffe-shops före 2013?

#609171

letsgo
Member

vågar inte klicka på länkar jag inte känner igen..

Varför skulle vi inte sköta en fabrik som ägs av alla människor i Sverige?
Vad kan ledningen göra som människor inte kan menar du?

Och det där med att det är sossarna som tillät sprayningar, jaha, tror vi på politik nu helt plötsligt, känns väl som att det kvittar vem som tillät det när Reinfeldt tillåter det framför våra ögon, klart nån ska ställas inför rätta om vi har en demokrati..

Klart du inte kan göra nånting om dom komemr och säger att du har deras gener på din åker med grödor, dom vet väl att deras gener sprider sig fritt i naturen och dom vet att bönder inte kan göra nånting för att ändra lagarna som gör att dom får betala skadestånd eller försöka vägra och få betala mer skadestånd..

Jo diktaturer gör väl vissa människor mindre värda under lagen precis som terrorister, dom har inte rätt till advokat eller rätt till nånting i princip..
Och i USA där bygger dom koncentrationsläger som dom kallar FEMA-camps där fångarna inte har några rättigheter ells, exakt samma strukturer på lägren som Hitler hade bara mer high-tech..

Visst jag kanske är paranoid men när jag går ner i källaren som är ett bomb-skydds-rumm och märker att källaren är byggd så man kan låsa in människor från utsidan och inte tvärt om.. Är det logiskt?

Skulle jag bygga ett skydds-rum skulle jag göra så man kunde låsa in sig , inte tvärt om..

Jo revoltionen har redan börjat med den händer inte på Tv den händer i världen och på internet..

http://www.youtube.com/watch?v=lWN3vDbb3aw&feature=player_embedded