• wttafak

    Member
    2012-01-11 at 09:43

    @vardagsterrorist wrote:

    @sevensins wrote:

    @knullar wrote:

    Vattenkurering och sedan lufttorkning i en papperspåse, garderob eller byrolåda. Pga vattenkureringen försvinner det mesta i lukt- och tyvärr smakväg och möjliggör också en snabb torkning. Eftersom det är färdigkurerat när du tar ut dom ur vattnet så kan du torka hur pass snabbt du vill i princip, men har läst att vattenkurerat weed kan självtorka på runt 24 timmar. Finns guider på det på 420magazine tror jag.

    edit: kom ihåg att du gärna får lufta eller sätta in en fläkt när du än kan så att det inte möglar!

    Dra ditt barn. jag kommer att förfölja dig som nalle puh efter Honing. och skriva detta efter varje inlägg du gör.

    Oseriöst nick = Barn.

    Du behöver inte förfölja, valfri Mod/admin kommer slakta hans nick vid första åsyn ändå.

    Smokefish du kan glatt ignorera Knullars råd, du måste torka först innan du vattenkurerar, killen har uppenbarligen aldrig vattenkurerat själv.
    Sök lite på forumet eller rota runt i rätt subforum så kommer du hitta flera liknande trådar och flera andra matnyttiga med tips och goda råd.

    Fast det du nämner om att de ska vara torkade först låter ju väldigt skumt – det har jag inte läst i någon av alla tiotal guider jag läst.