Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken robinho's 250w HPS-odling. LSD m.m, SKÖRDAT (bilder 23/11) Reply To: robinho's 250w HPS-odling. LSD m.m, SKÖRDAT (bilder 23/11)

  • robinho

    Member
    2011-11-17 at 23:02

    Herregud Bengan, stort tack för den länken! Förstår nu vad du menar med kalaspuffar, men är dock inte säker på om det blir några kalaspuffar för min del..
    Helt otroligt i mina ögon att inte den tråden(eller en sammanställning av Slans inlägg) är klistrad på ett eller annat ställe här inne..

    Den läsningen öppnade verkligen ögonen för robinho, men jag är nu väldigt osäker på om jag gjorde rätt som slutade med näringen så tidigt eftersom att plantan blir att må sämre utan sin kära näring, och därför större chans till kvaliteförsämring, viktminskning eller mögel?!
    Jag tycker ju att dom fortsätter att feta på sig en del, men den får endast vatten, ingen näring alls.
    Skulle kanske ha blommat helt klart med PK men ta bort N?
    Och även en jämnare temperatur ska till vid nästa odling, Ph-har jag haft bra koll på hela tiden.

    Hade varit väldigt intressant med mer info om detta, självklart förstår jag att SlanSkrap kan sina grejer och har tagit del av stora odlingar och gjort många tester på våra fina växter, men alltid kul om andra testat samma sak och har andra/egna erfarenheter angående just detta.