Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen viktproblem? ..eller välkommen viktminskning Reply To: viktproblem? ..eller välkommen viktminskning

#589663

thaistick
Member

Jag har nog rökt nästan dagligen i två år, bortsett från några veckor då å då när ja vart å rest.. Missbruk är när drogen blir prio 1 i ens liv så till den grad att man inte klarar att försörja sig själv osv..

Men jag äter nog mer och lite bättre när ja röker å gör mer…

precis så känner jag oxo, kan inte relatera missbruk till antalet dagar man röker isträck, känns helt fel.. miss bruk måste juh betyda brukar det på fel sätt.. inte brukar det under längre tid..

jag blir dock mindre aktiv eller oförändrat då jag alltid kampsportar vid uppehåll.. om inte jag skulle gjort d hade jag nog sagt som dig, för jag promenerar sjukt mkt när jag röker..

konstigt att det höjer ämnesomsättning när den samtidigt saktar ner matsmältning.. men jag har ingen aning.. matsmältning vet jag för en doktor som jag kände sa det när jag berättade att min ilsiluskolite eller hur d stavas försvinner när jag röker.. därför man kan vara skitnödig sen röka så förvinner det =)