Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Thaitraden-Thaiskunk och diverse Reply To: Thaitraden-Thaiskunk och diverse

#589007

thaistick
Member

vad menar du? att jag har 26 grader innomhus normalt?
nee du 26 grader är vad vi ställer på ac för att sova under denna period.

haha d hade varit as najs med 26 =) jag har MINST utan ac närmst jorden 32 grader med hps o fläkt på..inga stängda dörrar till garderoben..
men sanningen är närmare 33-34.. ibland om jag haft ac på 1 timma timer och glömt bort dom med stängd dörr o fönster fått 35+ 1 timma efter ac stängts av..

Nu har jag inte åkt iväg mer en 1 timma eller så men kommer juh behöva göra d ibland och jag vill inte köra ac säg 4 timmar i sträck varje gång jag e borta, har man acn måste man stänga alla fönster och dörrar och då måste ac köras under hela tiden man e borta.. men som nu behövs bara ac mellan 14.30 och typ 16.00 då räcker d med att rummet kyls ner 30min så kan d få va 1 timma så kommer jag sätter 30 till om solen e stark.. resten av 12 timmar e d öppet fönster och dörr så har man 32-34 sabilt beroende på värmen den dagen.. 26 grader är på dagen kan d bara vara om solen inte lyser i den “kalla” perioden..