Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Magic Flight Launch Box Reply To: Magic Flight Launch Box

  • robinho

    Member
    2011-12-25 at 23:29

    The Magic Flight Launch Box ser kanske inte mycket ut för världen, men gud så praktisk den är.

    Min egen erfarenhet av denna produkt är att den är otroligt händig och har man bara lite tålamod att lära sig hur den fungerar bäst, är den helt fantastisk!
    Och om man också köper deras “Power Adapter” får man rejäla drag även med denna onehitter (Power Adapter gör hela grejen dubbelt så bra).

    Jag kan också informera att MFLB ofta blir rekommenderat till MMJ patienter i Cali till folk som behöver snabb “påfyllning” av sin medicin.

    Så denna lilla grej är absolut inte bara en billigt ihopsatt(eller jo, den är nog billigt ihopsatt) leksak, det är en väldigt smart, enkel och billig vapp som är perfekt för oss som kräver ett par hits varannan timme eller liknande för att klara vardagen.

    Och som fransTolv skriver: Det är LIVSTIDSGARANTI ovasett vad som händer med den, inte illa pinkat i min mening!