Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen 74-åring hade 10kg plantor! Reply To: 74-åring hade 10kg plantor!

#582981

sniperace
Member

Nej, wayne, det är fsaktiskt så att ex uteliggare väljer att göra så de hamnar i fängelse över vinterns, men till deras nackdel har det ibland blivit så at de fått vänta till sommaren, men fördelen är tt saknar de pengar till mat och husrum så får de detta i fängelset, jag har inte varit inlåst mer män 14 dagar, och det bekom inte mig något.

och jag har en vän som suttit i SEX ÅR, han fick utbildning, helt felfria tänder, god och näringsriktig mat, kroppen fick en ordentlig genomgång och han kom ut riktigt vältränad.

För HONOM var detta ett riktigt lyft, det fick honom att byta väg, och det gjorde all nbytta för både hans psyke och hans hälsa, han fick läsa vad han ville, det var aldrig något som nekqdes honom´, det var bara att välja från lista på alla bäcker som finns på de normala bilblioteken, fqabnns de påm aqnnan ort beställdes de därifrån.

nu beror detta förstås på individen, för den som inte kanb eller vill vara ute bor han lika bra i en mindre cell med tilklgpång till tv, böcker och toalett, det är inte et dugg sämre än att vara bunden till samma rum i äldreboendet eller vårdboendet, snarare bättre, då det är helt annan tid till de intagna.

Som Sven sa, han hade ALDRIG tidigare i sitt liv haft det så bra som i fängelset, fasta rutiner eget rum, slapp frysa, fick all vådr han behövde PLUS en bra utbildning, sysslesättning osv osv, det enda var att han kunde inte gå på stan.

vad gäller ta livert av sig så var det vad min far gjorde, genom att sluta äta och dricka, det kan man även i fängelse… för som pskiskt frisk får de inte tvinga mat i en matvägrare.