Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Kurrerings frågor – det luktar / smakar skummt Reply To: Kurrerings frågor – det luktar / smakar skummt

  • doctordoom

    Member
    2011-05-27 at 09:43

    Ah gott, då vet jag att jag är på hyfsat rätt spår.

    Anledningen till att jag köra 12/12 öppet/stängt är för att jag jobbar. Chefen vet att jag röker men dom andra vet inget, så några burkar på jobbet kommer inte på fråga! Därför kör jag stängt lock när jag är på jobbet och öppnar/känner/pillar/luktar när jag kommer hem och pillar lite under kvällen/natten.

    Jag är inte så fruktansvärt orolig att det inte försvinner hö doften. Innan jag klippte ner den hade min garderob börjat lukta RIKTIGT underbart. Jag gillar inte riktigt doften/odören av cannabis men denna luktade väldigt spännande. Väldigt bekant doft. Rökt cannabis några år och varit i Ams några gånger men ALDRIG hört talas om något som luktar så här.
    Luktade exakt som:

    Hoppas den kommer tillbaka efter ytterligare någon/några veckors kurering :D

    Tack för hjälpen. Fantastiskt att se så många med så mycket kunskap :) Swecan.org är fan-i-mig en ren guldgruva!

    Stay cool boys n’ girls!