Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Fritz's hydrokulturella SOG Vol.2! 1,4m2 1200w 20/6 Reply To: Fritz's hydrokulturella SOG Vol.2! 1,4m2 1200w 20/6

  • fritz

    Member
    2011-05-20 at 15:22

    @Ganjafarm wrote:

    Fritz odlar du i samma lägenhet som du bor i? i så fall kan jag förstå att det blir ensamt och att du verkligen behöver stöd från oss från swecan! tro mig har själv gjort det och det blir ju verkligen inte många man kan ta med sig hem om man säger så :P

    Har köpt en liten burk med vätska som ska vara mot alger (ALGIN) till akvariet tror du/ni att detta fungerar mot alger i hydro?

    Själv löser jag värme problemet med att bara odla hydro under vintern men det blir ju lite tråkigt att inte kunna fixa med hydro under sommaren :(

    Mvh

    Ja det gör jag.
    Hehe, stöd behöver jag inte men när folk engagerar sig i något man lägger ner kropp och själ i så blir man glad! :D

    Jag lever i en speciell epok i mitt liv där jag valt att flyttat från min nära och kära för att skola om mig.
    Så mitt liv kretsar mycket runt det, träning och självklart cannabisodling.
    Men det är klart att leva såhär hade jag inte velat göra i all framtid, fast med vetskapen om att det är under en begränsad tid och att min vardag spenderas på saker jag tycker är roligt så är jag lycklig ändå! :)

    Planerna för framtiden ser dock ut på ett annat sätt!
    Innan årsskiftet kommer jag börja om på ny kula igen där förutsättningarna för ett “normal” liv är som för alla andra och cannabisodlingen, ja den kommer nå nya oanade höjder! 😈

    Alger i hydron har jag redan sett till att motverka genom att investera i ett UVC-filter, så dom ska jag slippa med hjälp utav den!

    Fy vad tråkigt att inte kunna odla, lider med dig men sommaren går fort så snart kan du skrida till verket igen! :D