Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Flashback kritiserar swecan Reply To: Flashback kritiserar swecan

  • rammzi

    Member
    2011-05-14 at 08:28

    @Doktor_Knark wrote:

    @rammzi wrote:

    Sedan finns det användare som kommer undan med saker i vanliga fall, som doktor knark, han tror att han vet allt och agerar någon slags elak lärare här och tror sig ha rätten att säga till folk vad de ska tycka, säga, hur det ska sägas och naturligtvis, hans “expertområde” som är allt som har med cannabis att göra. Min åsikt, tyck vad ni vill.

    Hahaha! Vem är det nu som inte tål kritik? Jag säger vad jag tycker. Passar det inte dig, säg vad du tycker då. Jag agerar lärare? Ja, kanske jag gör det eftersom jag öppnar käften när jag tycker någon har fel och jag lindar inte in mina åsikter i bomull, jag lägger inte in några försvagande formuleringar i det jag skriver för det mesta. Men om jag har fel, då är det inte svårt att sätta mig på min plats. Jag tror att du kan hitta flera trådar där jag bytt åsikt, där jag vikt mig för den som har rätt, har du gjort det nån gång?

    Vad är det jag kommer undan med? Jag har blivit varnad av BillBall420 flera gånger, jag har fått både trådar och inlägg raderade och jag har till och med jiddrat om det vid tillfällen.

    Men ok. Jag får ta det, jag var den som tog fram kamratuppfostran som metod och får väl då foga mig. Jag lovar att vara mindre arrogant i framtiden. Efter detta inlägget då… :)

    Vem som inte tål kritik? Jag förstår inte riktigt vad du menar nu faktiskt. På vilket sätt har jag inte tålt kritik? Utveckla gärna.

    Det är du som inte tål kritik då du uppenbarligen tycker att det ger dig rätten att säga så till mig av ingen som helst anledning.

    Som jag sagt; det bjuder jag på. Jag hade inte förväntat mig mer av dig faktiskt.

    Du kommer undan med att vara väldigt otrevlig. I övrigt så handlar nog mitt uttalande på att jag inte gillar folk som leker pappa och tror att deras åsikt är den enda riktiga. Det skulle göra mig till en dålig moderator.

    Men du är helt fel ute när du går med i ett forum för att lära ut och inte för att lära. Säg mig en sak, var får du all denna kunskap du anser dig besitta ifrån? Har en känsla av att du precis som vi andra har läst en god del av det på internet? Men du kan också vara världens mest erfarne odlare, och då böjer jag mig. Försök förstå hur dina inlägg uppfattas av en osäker nybörjare och var schysst. Det är människor bakom skärmarna. Att linda in i bomull är inte alltid fel och du har som alla andra rätt till din åsikt. Men som du är så fjäskar du bara för de som du behöver fjäska för så att du kan vara elak mot andra och det är riktigt dåligt av dig.

    Jag håller käften för det mesta och behöver inte bli kritiserad så jag kan inte riktigt besvara den frågan. Jag lyssnar. Anser att jag fått två öron och en mun av en anledning. Om du förstår liknelsen mellan att tala och skriva på nätet.

    Sluta tro att ditt sätt är det enda vettiga. Där finns många.

    Jag gillar hur du avslutar med en skrattsmiley, som att jag skulle vara dum eller efterbliven och du kan skratta åt min åsikt. Otroligt fin konversationsteknik du har lagt dig till med. Den klär dig.