Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Flashback kritiserar swecan Reply To: Flashback kritiserar swecan

  • rammzi

    Member
    2011-05-14 at 07:35

    Just det ja. Någon har sagt till mig att “Inte bara komma med problemen utan med en lösning!” *wink, wink*

    Så jag har en. Lämna över forumet och dess administration till någon. Kanske i händerna på en kunnig och rättvis person.

    Jag tänker direkt på Lasse Andersson som faktiskt föreläser om medicinsk cannabis, någonting som er heta “nyhetssektion” helt verkar ha missat.

    Testa google om ni vill ha nyhetsstoff.

    Lasse kan säkert nås över facebook http://www.facebook.com/TantKakelugn
    om ni skulle vara såpass äkta i ert engagemang att ni faktiskt tänker på rörelsens främsta framför att leka kungar här inne.

    “Mitt forum, JAG är admin, jag gör precis vad jag vill och du ska lyssna på mig!” är knappast en hållbar attityd för någon som försöker “driva” en ideell organisation, eller vad tycker ni själva?

    Jag fattar att ni kommer att skratta bort mina inlägg och skoja om min person och annat som endast en moderator eller admin kan göra på det här forumet utan att det räknas som personangrepp. Gör det, det bjuder jag på.