Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Franz utomhusodling av Typhoons! Update 22/6 Reply To: Franz utomhusodling av Typhoons! Update 22/6

#577330

En uppdatering!

Hej mina gröna vänner, hur som helst så gick jag och grävde upp 3st av de små knattarna, lämnade kvar de som står 3st på samma plats, men de ska jag flytta senare, skall kanske försöka sätta dem i ett träd :?:
Det vore ju helt sjukt bra med tanke på att då slipper man ju rådjuren och älg och allt sådant, mögel lär heller inte vara någon risk då det lär blåsa rätt ordentligt uppe i ett träd.

De tre små vännerna+slim cindy(kom med på ett hörn) flyttade till min nya spot som ni kan få se nästa gång ja besöker dem för då tar ja med kameran. Stod och grävde upp dem och så började de ju spöregna, var ute i skogen i spöregn i en och en halv timme, gissa om jag var blöt? Är hur som helst dunderförkyld nu som salt i såren.

På den nya spoten där 3st små plantor växte hade något varit och grävt runt i jorden och bitit sönder mitt lilla plastglas med piss i, av dem tror jag att jag lyckats rädda en, men den fick sällskap av slim cindy och en fin fin liten typhoon till, sen gjorde jag en rabatt lite bakom/ovanför dem där resterande fick sitta.

Hittade strax efter en finfin spot till där jag satte ut en liten typhoon som jag hade med mig hemifrån samt 4st groddar på den nya platsen ca 40-50meter från den andra spoten.

Men usch vilket väder vi haft idag hoppas att de mår bra de små liven, de är ju redan i träskmark hoppas det inte blir för blött.

Såg ett par sniglar i närheten av min odlingsplats också så ja ska sätta ut koppartråd runt stammarna :)

Allt för idag!
MVH
Franz