Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Någon som sett en dödsbild på Bin Laden? Reply To: Någon som sett en dödsbild på Bin Laden?

#577067

doctordoom
Member

DNA ljuger inte, afthonhoran ljuger oftast. Det finns just fler “kändisar” i binladen familjen, många som har investerat stora mängder deg i USA. Pappa Bush hade under väldigt många år nära kontant med hans familj. Lättast vore ju ett DNA test, om han verkligen är släkt med någon annan.

Om det nu är så viktigt, har svårt att tro Al Qaida ha den makten dom sägs ha. USA har ju alltid varit bra på att “hittat på” motståndare till “frihet och rättvisa” som används för att skrämma, rättsfärdiga krig och plundra länder på resurser. Sen första början och sen jag såg “Loose Change” har jag mer eller mindre varit övertygad om att även denna gång vara en “låtsas” motståndare.

Loose Change är ett måste! Om inte för att få en annan synvinkel på att fruktansvärt hemskt brott mot mänskligheten. Som för övrigt skulle sändas på någon svensk tv kanal (kommer inte ihåg vilken) men som sköts ner på mål linjen….. Problem officer?

Edit: Såg att det sändes på “Tv4 Fakta” (komiskt?). Så jag hade fel där. Problem officer?