Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 1 x Lowryder #2 i ett litet PC-chassi | Uppdatering dag 45 Reply To: 1 x Lowryder #2 i ett litet PC-chassi | Uppdatering dag 45

  • hushhush

    Member
    2011-04-16 at 09:04

    @DoctorDoom wrote:

    Små fina liv det där :) Angående ljust som läcker finns det många sätt att arbeta sig runt det! När sommaren kommer blir det ljusare och då är kraven på att minska ljusläckorna mindre.

    Hur som, har du planerat lite när dom blir större? Hur du ska råda bot med den (troliga) problematiken med höjd? Har du läst något om LST? :)

    Ser fint ut annars! Hare fint

    Ja just nu så tejpar jag igen skiten med eltejp, det är rätt stealth ändå då mitt chassi är svart. Lite smått omständigt bara. :) Men det är sant, blir ljusare och ljusare nu så det kamoflerar ju en hel del också.

    Jag har läst litegranna om LST och det är antagligen det jag ska försöka mig på senare. Får se hur det går. Finns en liten möjlighet att jag kan göra mig ett större utrymme tills dess också och det vore ju förstås det bästa. Då kan man ge dom lite större krukor sen också. :D

    Men tackar! Ha det!

    Här kommer lite bilder:

    Dag 8

    Väntar nog med dop tills dom blivit mogna för det, så tills vidare är dom Planta 1 och Planta 2. :D

    Planta 1

    Planta 2

    Tycker dom ser ganska krya ut!

    Funderar på om dom växer snabbt eller långsamt.

    Den ena är lite större än den andra också.. är väl gener. Eller så kanske det blir en pojke och en flicka?

    Har varit ganska sparsam med vattnandet förutom första dagarna. Nu vattnar jag varannan eller var tredje dag och ger dom då en ordentlig dusch.

    Temperaturen ligger kring 22 grader, luftfuktigheten lär vara kring 0 och ljustimmarna är det som jag tänkt köra med hela vägen dvs. 24/0.