Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken 12 Eirdbei satta i jord[Utomhus] en i garderob [update 7/24] Reply To: 12 Eirdbei satta i jord[Utomhus] en i garderob [update 7/24]

#572876

quizer
Member

@Overkill wrote:

@Quizer wrote:

@Overkill wrote:

Jag gjorde också samma sak som du gjorde med mina för att kläcka dom, men jag för vegga bara i max en vecka i torv bricketter, se till att dom får mycket fukt och att det inte blir för mycket värme där inne, försök dra ner värmen där inne till 17 grader eftersom det är det ute så dom inte får världens chock, tar typ ytterligare en vecka då innan dom går från chock fas till vanlig fas. märkte på mina att dom sega sig som fan den första veckan dom var ute bara för att det var för varm hemma.

vart lite avundsjuk på att dina blivit så mycket längre än mina ;) haha

ser väldigt bra ut annars.

Kom och tänka på en annan sak också, där det är löv skog är det mycket djur som gräver i marken efter gott, fick 6 av mina som jag slängde upp i en lövskog nära ett vattendrag uppgrävda
av ngt djur, men mina andra går det bra för. :)

finns bilder på bild banken om du vill se. :)

Lycka till. :D

där är faktiskt inte så varmt i utrymmet :P med tanke på att fläkten drar på rätt bra :) ska nog slänga upp höns nät runt om min odling så lär det va större risk att dom klarar sig :) jag ska kolla upp dina nu direkt :)

ha det bra

Peace

Bra idé pissa extra mycket på träd och så runt omkring dom.
om du får tag i en hund blir det ännu bättre. (Y)

tråkigt med din förra btw…

Bra det. jo såg fläkten nu, var lite snurrig förut. :D
ska bli roligt att följa dig. ^^

Peace

haha ja får väll göra det :P

jaa r.i.p på den tyvärr :/

hahah tack :)

Peace