Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Min blandodling Reply To: Min blandodling

  • entalpi

    Member
    2011-03-14 at 12:59

    Såhär ser det ut på fönsterbrädet, 2st peyote och 1st peruvian torch skymtas där. I glassbunken (har en till likadan glassbunke men den fick inte plats på bilden) är där 10st opiumfrön som ska få gro. I den till synes tomma keramikkrukan har jag sått en paprika. Har också 3st små krukor med basilika på fönsterbrädet som inte syns på bild. långt bort mot höger ser ni någon random prydnadskaktus som jag köpte för skojs skull, brevid den sitter där 4st san pedrobebisar som jag har drivit upp från frön och nu omplanterat med kaktusjord.

    Uploaded with ImageShack.us

    Här ser ni 10st ölburkar som jag har tagit upp toppen på, gjort hål i botten för drenering, lite leca, halva burken vanlig blomjord från ica och andra halvan av burken med så/kaktusjord. Här tänkte jag vegga dom 10st NL #5 x haze mist innan det är dax för blom för deras del. Setupen för vegg kommer vara som bas, en 200w cfl blått spektra, några 20w LE rött spektra som komplement, mäsk för koldioxid.

    Uploaded with ImageShack.us