Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling Vesslan's 100% Stealth Grow Reply To: Vesslan's 100% Stealth Grow

#560931

Anonymous
Guest

bubbelgum wrote:
på länken finns en som bygger med en container dock har han den till vin men som han sejer man kan ha den till vad man vill http://www.youtube.com/watch?v=A3EAJex1RVo

Intressant bygge men snacka om överdrivet mycket arbete med att mura och shit. Jag får väl klä ut och sminka mig till en gubbe på 60 bast så ser det trovärdigare ut när jag nämner vinkällare.

träffade min pappa i dag och han har ett företag som räknar laster och vikter fråga han om hela iden . dock visa jag han filmen och vi pratade ju om vin källare och han sa håller gör det dock med tiden blir det risk för att din container angrips av rost dock kunde man måla den med någon färg som klarar bränder och dyligt dock skulle denna färg var jätte dyr men han sa det tar ju säkert 30 år innan containern ger upp men han tyckte man skulle göra som dom med videon gällande tak för att minimera rinande fukt på containern och man skulle ha väll drenerad mark så din grop inte blir som ett badkar