Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken [ AVSLUTAD ] Reply To: [ AVSLUTAD ]

#558955

genkan
Member

ICE e fan nice. Dom verkar må prima. Mycket bättre än när dom var små. Känns fan bra. Härligt att dom små liven trivs. Ser fett fram emot BRA färskt jävla weed. Thai sticks är för övrigt en av favoriterna. Rökt det i AMS och då var det färskt, väl kurerat och det var verkligen dunder. Är mina hälften så bra blir jag fett nöjd.

Nu har jag även sett hur fantastiskt fina alla växter är. Helt unika nästan intelligenta varelser, som aktivt letar efter ljus. Varje planta unik. Hur dom i början är ömtåliga och kämpar för att överleva. Sen när dom hittar en plats dom trivs, bara explodera. På så kort tid bli så stor som möjligt för att öka antalet plantor. Fett coola plantor som för mig är mer än planta, mer som ett hus djur. En medlem i familjen som sprider både sorg och glädje.

När dom mått dåligt, har även jag mått dåligt. Nu när dom är större för varje gång jag ser dom, är det dunder. Tipp topp, full fart på alla cylindrar. Ska blir, kommer bli svårt att döda dom när tiden är inne. Den biten ser jag verkligen inte fram emot.

Gör du det bästa du kan för att dig själv, håll huvudet högt. You sir, your awesome. Keep that shit rolling! Peace