Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen sativa gräs Reply To: sativa gräs

#557212

hope2047
Member

Det finns folk som verkar jävligt nöjda en viss holländare som erbjuder gräs från coffyshops. Jag vet att han är äkta, hållt på med det här lika länge som internet har funnits nästan – vacumpackat, dyrt men om man råkar va rik så är det ju bra..

Svårt att få tag i sativa gräs inrikes för många, flesta har inte ens en aning om att det finns sånt gräs – tänker på vanliga knarkare alltså, hash o indica gräs är ju allt som säljs idag.. Inget som odlar sativa inomhus, förutom ni som engagerar er o kan ta risken ;)

Jag kan inte odla idag, knas med tanke på hur allt ser ut – åker in snart ändå, men skulle gärna vilja veta om man riskerar sin adress mer än “vanligt” genom att få det skickat i vacum – har inte råd med det av olika anledningar – tänker mig inrikes då alltså..

Kanske vore bättre o starta en tråd om hundar o konservburkar, har för mig att jag nästan kom fram till att man inte kan lukta sig sånt som inte släpper syre, Måste vara helt säker..

Nån som verkligen vet? Måste ju finnas..