Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Alldrig mera röka för mig nu. Reply To: Alldrig mera röka för mig nu.

  • alethea

    Member
    2010-08-30 at 19:17

    @microgrower“]

    Alethea wrote:
    När själen lämnar kroppen för en liten tid så tycker jag att det känns som en “Båge” runt om mig.Som om jag sitter fast i den och inte kan röra mig nämnvärt.Som en jätte stor stämgaffel wrote:</em/

    Det där har jag varit med om, i mitt fall så var det lite svart afghan, det var så mjukt hash att samma kväll formade ena polaren en fisk utav det. Jag skulle ha beskrivit känslan mer som en rengnbågsfärgad tunnel runt mig, jag var totalt fastlimmad i bordet, och alla runt om kring såg bara ut som skuggor. Goda grejer det där:) fast det kändes lite skummt och nojigt att få en sådan tripp från hasch.

    Ser aldrig färger där men det låter nice :) För många år sen rökte jag och en polare en riktig asfeting Nepal.Först börjar allt snurra och lite illamående men sen,,,,snacka om det.Det var nog den senaste gången jag själv sa “aldrig”mer 🙄

    Hur går de Laban :?: Jag har tänkt lite på det där.En del ska inte sitta i sadeln och det går ju bra att vandra fram istället för att rida.Oavsett så har du min klapp på din axel.