Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken [LemonSkunk]Utomlands och utomhus, min första seriösa odling Reply To: [LemonSkunk]Utomlands och utomhus, min första seriösa odling

#553826

drasut
Member

@Dunder wrote:

Hur går det?

Varit i Sverige i 2 veckor darav inga uppdateringar, hade fixat en autobevattningssystem bestaende av stora vattendunkar med minimala hal i botten som jag hangde upp ovanfor plantorna. Det fungerade hyfsat och alla plantor lever och nagra har faktiskt vuxit sjukt mycket. Andra har nagra konstiga flackar pa loven som jag inte vet vad det ar. Kommer en bilduppdatering nu i helgen.

Har aven skordat Green-O-Maticsen och det var egentligen bara en av dem som gav en hyfsad skord sa dar hade jag forvantat mig mer volym. Sitter och skriver med hasch under naglarna da jag precis gjort acetonhasch av bladen, fick mig en liten svart boll som sakert blir redigt potent 😈

Har forsokt lista ut nar de ovriga plantorna borde borja blomma och det verkar som att 12/12 infaller i borjan av oktober sa nu sitter jag med 3 st NL5 Haze och 5 st Lemon Skunk uppe pa terrassen och dessa verkar bli riktigt stora. Slanger upp bilder nar jag har tid, sitter pa jobbet just nu sa innan sondag bor jag kunna komma med en uppdatering.