Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Arbetslös, snart är väl enda alternativet att hustla Reply To: Arbetslös, snart är väl enda alternativet att hustla

#552652

whiterasta
Member

Bara för att man är arbetslös betyder det inte att man inte kan ha ett liv och leva så om du nu stör dig över att folk som mig själv passar på att njuta av livet och resa en stund under de tillfällen jag varit arbetslös i mitt liv trots man inte haft jobb föreslår jag du satsar på o bli diktator och skickar alla arbetslösa till arbetslägren så blir du nog en gladare människa för din egen skull ifall du har så himla svårt över att arbetslösa råkar leva ett liv som människa mellan varven.

och för egen del kan jag säga jag respekterar mig själv alldeles utmärkt därav respekterar jag också andra människor och djur och natur så det är inga problem här den enda som verkar ha lack of respect är du själv med din hatiska attityd, var glad istället för hatisk o bitter och fortsätt leva det underbara liv du verkar ha och fyll det med kärlek till dig själv och din omgivning.