Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Arbetslös, snart är väl enda alternativet att hustla Reply To: Arbetslös, snart är väl enda alternativet att hustla

#552646

whiterasta
Member

of course teslareeactordude :P

ja klart du har poänger här of course of course! men jag tror inte så många arbetslösa faktiskt är lata, många ajg stött på har väldans bra argument till varför de inte tar vilket jobb som helst och jag blir inte lack för att de är arbetslösa, det är inte dom som skapade det här systemet så varför hacka på dom egentligen, det är lika illa som att hacka på invandrarna för att invandringspolitiken är kaputt tycker jag.

de som ärligt talat är arbetsskygga och bara är bekväma av sig, de kommer man aldrig åt ändå.. dessvärre drar de ner alla andra i smutsen om en säger så.

har man chansen o njut av livet ska man göra det är mitt moott, jag har gått arbetslösa, arbetar, varit arbetslösa arbetat osv. mestadels hela mitt liv och varje gång jag blivit arbetslös har jag passat på att ta hand om mig själv, njuta av livet.. resa, umgås med människor.. helt enkelt vara människa. För det finns ärligt talat inte mkt tid för sånt idag om en ska jobba heltid