Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Stämma Butik Pga Diskriminering Reply To: Stämma Butik Pga Diskriminering

#552227

alethea
Member
phyber75 wrote:
Skriker du om diskriminering och särbehandling när du får lov att visa leg på systemet fast killen eller tjejen innan dig inte fick lov att göra det också?

Som andra sagt, om de har regler och killen bakom kassan följer reglerna så är det ju inte så mycket mer att göra åt det. Sen kan man helt klart ha bättre attityd än du verkar ha haft (i.o.m. att han kände sig tvingad att kalla dit väktare och hur du beskrev honom och diskussionen ni hade)…

nej jag dricker inte alkohol.Och vad menar du med “också” Dålig jämförelse bolaget tar inte leg på alla men enligt killen på game så gör dom det.Vilket är lögn och förbannad påhitt.Och det finns det hur många levande bevis på.Han hävdar att dom (game)tar leg på alla Kom för fan inte här och tro att du kan eller behöver förklara för mig hur landet ligger.
Och vad det gäller attityd 😆 dra något gammalt över dig. Han tog dit väktare för att han insåg att han ljög mig rakt upp i fejjan och därmed så blev han nervös över situationen.när sedan väktaren sa att det var ett matematiskt problem så skrattade jag åt hela situationen vilket blev för mycket för fotografen.Just exakt.och när Man sedan skickar till 72503 så faller de andra bitarna på plats.

Jag satt ett frö, och titta som det växer.Tack.

Quote:
Diskrimenering i detta fallet var nog ngt av det dummaste jag hört, kom igen när det har något värde.

Visst var det dumt.Därför så kände jag efter lite extra och kom fram till att jag helt enkelt blev sårad men det har du väl läst i tråden.
Jag kan inte kamma mig så bra för jag har inga armar.