Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Första odlingen, 100watt LE, IT’S A MALE! 25/4! Reply To: Första odlingen, 100watt LE, IT’S A MALE! 25/4!

  • seddan

    Member
    2010-04-24 at 14:02

    @noname wrote:

    Hej alla glada, växer som ogräs i gaderoben och jag kan inte låta bli att posta nya inlägg när folk är inne och
    läser och kommenterar, verkligen skitkul! Tack för ni läser! :)

    Frugan på jobbet även denna dag och jag får lite mer tid över till annat :) saknar henne!

    Till att börja med i dags post, finns ju en miljon olika strains och frö.. :D
    har några frö här hemma som ja
    inte vet kvalitét eller nån ting på.. hittade dom i en bud på nått jag köpte för ett tag sen postar en bild där ni
    som vet någonting kan säga något om fröna, om det är några som är bra foo shoo eler om alla har lika stor risk
    att deta ut kiloskörden ;) :D

    jag har ju läst lite om att ett frö ska se ut så och så.. men ja vet inte, dom som ser bäst ut är väl 1E och 1F och 2A 2B 2C, har jag någon koll eller? :D

    I vilket fall som helst har detta givit resultat, har gett fan i att vattna henne på 5 dagar nu.. bara lite vatten
    på löven och jag antar att rötterna har gjort sig duktigt stora eftersom att den nu börjar skjuta både i höjd och
    bredd, de nya bladparen växer så fort så fort..

    Kommer en update ikväll, lite vettiga helhetsbilder skall tas!

    Staaaay tuuuned maan – Tack för du läser!

    PEEEEEEEEEACE :D :D

    1E ser jag direkt att den kommer yielda ett kilo torkat