Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Butiker kan förbjudas använda pengar… Reply To: Butiker kan förbjudas använda pengar…

#548254

mrburns
Member
antligen wrote:
Jag tycker det är en otrevlig utveckling att en broder från Swecan som är liberal inte inser att invandrare också kan bidra till samhället.

Var har jag skrivit att jag anser att invandrare inte kan bidra till samhället? Någonstans? Nä! Just det…
Jag har flertalet vänner som är utomeuropeiska invandrare så bespara mig Dina tröttsamma rasistanklagelser.

Så fort man för upp ämnet invandring och brottslighet, så verkar många helt automatiskt tro att man vill ställa till en ny kristallnatt!

Utomeuropeiska invandrare är enormt överrepresenterade i brottsstatistiken. Fråga vilken polis, åklagare, advokat, socialtjänstarbetare som helst. Ta en titt på sveriges anstalter.
Ta en titt i Rosengård, Angered, Fittja, Gottsunda, Tensta eller annan valfri storstadsförort i Sverige. Hur ser det ut med brottsligheten i dessa områden? Arbetslösheten? Skadegörelsen i skolorna? Jag har själv bott i ett av ovanstående områden så våga inte försöka påstå att det jag säger inte är sant! Har Du någon aning om hur illa ställt det är i dessa områden? Har Du varit i Norra Paris på sista tiden?

Vill vi att resten av Sverige ska bli mer som Rosengård eller inte?
Om Du tycker att det känns som en bra idé så kan du vara helt lugn. Under 2010 så spår migrationsverket att invandringen ökar med ca 10000 individer.

Barnafödandet bland utomeuropeiska invandrare i Sverige är därtill ca dubbelt så hög som bland etniska svenskar. Man kan välja att stoppa huvudet i sanden men vi håller på att byta ut Europas befolkning och traditioner i en rasande takt.

Videotips:
http://www.youtube.com/watch?v=6-3X5hIFXYU&feature=player_embedded



Nu tänkte jag inte diskutera invandrarpolitik i den här tråden efter som det så kan kapa upp ett helt internetforum. Jag vill bespara moderatorerna detta. Jag ville vädra mitt missnöje över hur vi går in i Orwells Dystopia. Kontanter är det sista strået av frihet i mellanmänskliga transaktioner. Bankväsendet, politiker mfl gör sitt bästa för att sopa undan denna frihet.