Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Högern/moderaterna har sagt Reply To: Högern/moderaterna har sagt

#547152

drullper
Member
Elcapitano wrote:
Hallå, jorden till drullper. Dom har tagit bort kommunisterna i namnet, sluta leva i det förgågna. Titta på dagens partiprogram istället.

Hallå, jorden till elcapitano. Dom har ändrat namnet till NYA moderaterna (samt bytt bort namn som allmänna valförbundet, högern m.m.), sluta leva i det förgångna. Titta på dagens partiprogram istället

Ska man skälla ska man veta vad tråden handlar om, i det här fallet handlar tråden om historiska ställningstaganden. Med hänvisning till det så utmanade DXTR med att skapa listor över dåligheter som partierna stått bakom. Så även om vänsterpartiet tagit bort “kommunisterna” i partinamnet så är det samma typ av smutsig buk som den ursprungliga listan avser. Jag säger inte att Reinfeldts pack är bra, bara att det andra packet också är pack. Jag tycker inte om något pack.

http://www.youtube.com/watch?v=1wyW7uaXV8E&feature=fvw

ps, vad är de där livsavgörande skillnaderna mellan den extrema parlamentariska högern och den extrema parlamentariska vänstern ? Jag såg dem en gång i tiden, men idag känns de som bortblåsta. Jag vet inte om det slätats ut eller att jag fått ett utanför perspektiv på den politiska cirkusen.

//D