Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Outdoor grow, 2010 Reply To: Outdoor grow, 2010

#547085

fifflan
Member

hejhej, lovade update för en vecka sen men fick åka utomlands och jobba så blev aldrig så men nu är jag hemma igen oh här är lite bilder.
Har totalt 48 uppe då ca 15 av dom är från gamla stället där dom varit uppe mest, resten är planterade för 1,5 vecka sen och ca 40 till som jag planterade för lite mindre än vecka sen men skitväder som det varit har bara 5 kommit upp av dom senaste planterade och det är Blue Streak, och dom som är uppe mest och klarar sig bäst är AK47 AF och Thyphoon.
har 2 säkra kvinnor bland dom första planterade och sen typ 4 som jag rivit upp för hane och 5 till som är odentifierade men visar preflowers men 2 har även gått sönder av regnet, stammen bröts av längst ner men planterade snabbt om dom och dom är på bättringsvägen, dom är lite hängiga här men varännu sämre för någon dag sen. Blir nog plantering tills början avnästa vecka, har massa mer frön som ska ut :)

Uploaded with ImageShack.us

Dom finaste, finns en del till runt denna storleken

Uploaded with ImageShack.us

Blue streak, 1vecka

Uploaded with ImageShack.us

AK47, 1,5 vecka

Peace!