Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Fråga och svar från V-partiet Reply To: Fråga och svar från V-partiet

  • drullper

    Member
    2010-03-29 at 14:51
    Pijotor wrote:
    Jag tycker det är intressant att den artikel som hon refererar till inte har några fotnoter så man kan läsa vidare och få reda på vart rapporten som ligger till grunden för texten kommer ifrån.
    […]
    Inte menat att ta över tråden, tycker förövrigt att det var ett ganska iq-befriat svar och det luktar lite copy-paste över det hela. Men så lever vi ju i en demokrati oxå där alla får göra som dem vill. eller? ;)

    Kom igen nu, det är en person som förmodligen är mellan 20 och 30 år, med lite tur finns det en avbruten universitetsutbildning med i bilden, ev har hon gått direkt från ungdomsförbundet. Det personen kan är det personen lärt sig av partiet + någon eventuellt eget särintresse.

    Klart man inte får ett särskilt bra svar från en sådan person, det kan ni inte räkna med. Klart det är ett copy-paste svar.

    Välkommen till verkligheten i sveriges riksdag, politiska sekreterare är någon form av sista livlina för dem som vill rädda sig kvar efter att ha misslyckats med sin egen politiska karriär eller som ekonomisk språngbräda i väntan på sin egen politiska karriär. Renodlade politiska brevsvarartjänster är de som vill rädda sig kvar eller insett sina begränsningar och vill krama någon sista krona ur sitt engagemang.

    Och ja, jag vill påstå att min syn till vårt demokratiska system är positivt, tänk hur jag förklarat det hela om jag vore bitter på riktigt ;-)

    @DXTR det beror på att de vet att den hållning de har är att vara “svag” mot knarket i PK sverige. Även om vi vet hur urbota korkat det är så håller folk överlag inte med oss. Vänstern vill vinna val, krävs det att de offrar denna fråga gör de det utan att blinka, vi är billigare än en varböld.

    //D