Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Durbantopia, SKÖRDAT! Reply To: Durbantopia, SKÖRDAT!

#542817

duidui48
Member

:) :) -Jaa du cthullu,inte illa pinkat det där inte 😉 Törst man fråga vem som var din “mentor”? 😳 ..oavsett vem det var så var du tydligen en lyhörd och läraktig elev hehe.

Själv så sitter jag just nu (förutom och skriver detta inlägg) i en helt annan position när det kommer till odling.Skriver mer om det i ett personligt PM till dej…kanske också ett inlägg hur min ryggmedicin har fungerat för mej.

Men nu så måste jag först berömma dej IGEN för din fina tråd,allt från A–>Ö har du förklarat på ett inspirerande sätt,din berättarteknik är alá Herr Klirr..och honom gillar vi ju,inte sant.

Hur långt har du kvar innan The Ripper kommer och svingar lien?..Antar av bilderna att dömma så vore kanske ytterligare 2-3 veckor på sin plats..eller???

Här i Thailand är det Högsommar just nu,och det är HETT som i en Finsk sauna,41-42 Celsius..på natten ner till runt 25-28..inget regn att tala om och någon “Grow”är inte aktuelt just nu.Lägg sen till allt skit som händer i Thailand/Bankok nu och den sittande Regeringen mot Rödskjortorna..inte kul.

Nog pladdrat för mej denna gång cthullu,jag hoppas du och lill…mår bra,och att jobbet lirar lika bra som du odlar 😉 ..take good care my friend.Kaffet är påsatt och dörren på glänt om du har “vägarna förbi” 😉

//DuiDui :) 8) 😉