• frihet

    Member
    2010-03-07 at 20:27

    Hey ho silver, underws, Hankar, sticklingar och alla andra här med ngt slags psykologiskt funktionshinder (nä… lät inte bra) Ni som inte är som alla andra, ni som på många områden är mkt mkt bättre än alla andra, men kanske är lite sämre på sånt som andra människor har gratis…medfött (låter bättre…).
    Underwatersmoking: Får du ångest av concertan eller förstärker den ångesten du har utan den ? Äter du ngn antidep medicin typ sertralin, Zoloft ? Läste att concerta och dylika preparat fungerar bäst i kombination med ngt antidepressivt typ dem ovan, samt att det är viktigt att ställa in dosförhållandet (antidepp/concerta) så att det passar just dig. Ja.. på samma sätt som man hittar en indica/sativa hybrid som passar. Läste också att många använder cb för att ta bort biverkningar från adhd medicinen. ADHD-medicin… hör ni hur sjukt det låter… Ska man behöva medicinera bort sin personlighet.
    JAG mår ju inte dåligt av min ADHD, min omgivning (vänner av ordning) däremot, dem ser till att jag mår jävligt dåligt av den. Ok, jag är virrig och disträ, jag är oförmögen att hålla ordning på saker och ting, jag virvlar iväg på projekt utan mål och mening, blir aldrig färdig. Allt detta “negativa” lyfts fram. Att jag är en god och intill dumhet trogen vän, att jag alltid ser lösningar där andra bara ser problem, att jag är väldigt empatisk, förstående och förlåtande får jag aldrig höra. 😯 Nu blev det en liten utsvävning, åter till ämnet.
    Hur funkar concertan? Kan man inte bara ta den dem dagar man känner att det är extra rörigt, eller dagar när man måste utsätta sig för hemskheter som att köa och dyl.
    Min plan är annars att provröka fram strain och dos, sen göra choklad enligt recept här på swecan och inta den vid behov, mot värk, mage och ordning i hjärnan. Men det lär ju ta sin tid det.

    Och silver, hur funkar du? med både adhd och bipolär och hur gick bipolärutredningen till? Har du mediciner både för adhd och bipolär?

    I proclaim that claims are left unstated
    I demand a rematch