Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Coffeeshopen Strains är överreklamerat Reply To: Strains är överreklamerat

  • doktor_knark

    Member
    2010-01-11 at 18:34

    Nej, jag blir inte provocerad. Jag var själv övertygad om att det inte kunde vara någon skillnad, THC är THC oavsett var det kommer ifrån.

    Men det starkaste beviset för att det där med strain inte bara var nys fick jag nyligen. Jag hade rökt dagligen länge, det var samma strain och jag tyckte inte det längre gav så mycket, visst man blev avslappnad och sov, bra men inte mycket mer. Men så hittade jag en burk i frysen som innehöll en annan strain som jag odlade för längesedan. Jag mindes att rökat från den var bra, men inte lika starkt som det jag rökt på sistone. Men efter ett halvt stopp i pipan var jag tvungen att lägga pipan ifrån mig, jag insåg plötsligt varför det alltid är regnbågar med på skivomslag för hippieband. Jag låg i sängen i en halvtimme och titta på regnbågarna i taket, sen hade man riktigt bra sex. Efter den upplevelsen insåg jag att det måste ligga något i det här med strains i alla fall. Har därför bestämt mig för att få tag i frön från så många olika som möjligt innan det blir olagligt med frön här i trakterna.