Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Blandar och ger – Diesel Ryder, Haze Reply To: Blandar och ger – Diesel Ryder, Haze

#529835

baralillajag
Member

BillBall – Mörkgröna löv och blixtljus ger lite extra ljusa trikomer…men de sitter faktiskt tätare än vad bilden visar. :-)
______________________________________________________

Glömde skriva att en av Chemoplantorna samt en DarkKush var hermisar. I första fallet fick jag ingen hanne alls – kan vara tecken på att pollenet kommit från en hermis.

TOCD x DR är den bästa planta jag nånsin drivit upp om man ser till helheten – skörd i toppklass, budstrukturen helt underbar, den är extremt lättodlad, luktar olika typer av frukt i blom.
Kurerat övergår lukten i lätt smultrondoft (blandat med nåt jag inte kan sätta fingert på) och när man röker så smakar det kraftigt av hash (OBS mycket expansivt i lungorna) – supergott.
Effekten kommer inom några minuter och den är ganska stark – lätt att bli lite vinglig. Senare övergår effekten i “lätthet” – lätt att andas, tänka och att röra sig… mycket socialt.
Jag märker inte av muntorrhet, syn- eller hörselförvrängningar och ingen seghet i huvudet (nåt jag alltid känner annars).

Pga den uppiggande effekten så förstördes två nattsömnar – helt omöjligt att sova, och effekten satt i MYCKET länge!

Fyra kompisar har nu provat den också och alla blev lyriska; kanske lite påverkade av att jag var positiv till den.;-)