Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Cannabisodling nybörjar odling, skulle detta funka? Reply To: nybörjar odling, skulle detta funka?

  • turetrenton

    Member
    2009-11-26 at 16:46

    odlingen har kommit igång men jag saknar just n u tillgång utav kamera men ska se om jag kan ordna bilder lite senare.
    stoppade fröna i jorden för en vecka sedan men en planta har stannade helt i växten efter två dagar, varför kan det bli på detta viset? borde jag vänta och se om den kommer igång igen? skrota växten eller plantera en ny såhär en vecka senare?

    temperaturen? ska den mätas i ljuset eller i skuggan? och vad ska den ligga på?
    luftfuktigheten ligger mellan 20-30% vilket jag tycker låter lågt, några åsikter om detta?

    bygget gick bra, en hel del småsaker att fixa dock. blandannat att skaffa sig lite ljudisolering då det låter lite väl mycket om utblåset nu samt en varvtalsregulator. någon som vet vart jag kan köpa en temperaturstyrd regulator och kanske en luftfuktare som känner av och håller fuktigheten som den ska vara automatiskt?