Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Mandala 8 miles high – 63 dagar blom – *Skördat* Reply To: Mandala 8 miles high – 63 dagar blom – *Skördat*

  • greensymphony

    Member
    2010-01-11 at 17:36

    Tack för gratulationerna, och jag önskar Er allesammans detsamma! Jag svär ingen ed på att jag inte kommer tillbaka, men jag blir borta på obestämd tid!

    @Hank_Moody wrote:

    Alla här, medlemmar, mods och admins, gör så gott vi kan för att undvika sådant du nämner men tyvärr kommer cannabiscommunityn världen över alltid att ha dessa ingredienser så länge den är olaglig. De som varit med några år (eller läst gamla trådar) vet att detta otyg även finns på andra forum. :(

    Tack för din tid, det är synd att du försvinner även om det inte enbart verkar bero på dessa tråkigheter.

    Lycka till med vad än du tar dig för i framtiden och grattis till skörden :)
    /H

    Jag var kanske lite otydlig, men jag har inga synpunkter på swecan som organisation och hur den sköts eller hur mods och admins håller forumet städat. Detta är även inte den främsta anledningen till varför jag kommer bli mindre aktiv. Den riktiga anledningen är ju att säsongen är över för i år, för min egen del och att jag ska ägna tid till att sy ihop resten av mitt liv. Gräs är en del av livet, men långt ifrån allt! =)