Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Vad hände med sticklingen jag gav bort i Januari. Reply To: Vad hände med sticklingen jag gav bort i Januari.

  • dreamevil

    Member
    2009-10-08 at 21:19

    @Stonehead wrote:

    D.E. Varför? Odlar du inte nu? Jag gör det hela dan’ varje dag. OT: Tycker om din nya avatar.
    Jag börjar kurera, så snart kommer vikt & rök. Tidigt skördat, buds är små och luftiga men mycket feta, “Las Colas” är O.K. men vilken styrka . När jag trimmat färdigt skrapade jag en holk från händerna. I mikroskåpet: Bystat med trix men alla genomskinliga :ohmygod: Farligt för den ovane, trippat nästan speedat och slutligen en drömmlik dvala helt olik den mogna Papayan. 2-3v till skulle ha gjort detta till “Den bästa Medecinen”.

    Joooo man blir så avis när folk odlar hmmm “som det vore lagligt” men i min omgivning så har jag få eller snudd på inga som äns skulle vilja prata om cannabis än mindre odla det.

    Det gör att det blir problem men jag har nog odlat det mesta nu från tomat till palmer men inte nån CB hemma då gjorde ett test ute men haha det är redan preskiberat, Hade med stor sannolikhet odlat det mycket tidigare i livet bara CB inte hade luktat så förbannat.

    Så ett bra frö/stickling – veg – blom skåp med bra vent är ett absolut måste men som alla vet PENGAR ja det finns men aldrig tillräkligt de försvinner ju bara Poff bårta…

    NÄR det väl bli av får det bli som du kör det med mammor å sticklingar diggar säkra kort så man typ får större chans lycka när man väl vet vad man har att göra med som du med Papayan “Farligt för den ovane, trippat nästan speedat och slutligen en drömmlik dvala”.

    Sen är set ju det med att ANVÄNDA det man odlar typ haha löjligt säger vissa men ommåste ha det typ som smärtlindring mm visst ok men som jag för att det är kul/skönt mm MEN att jag har så få tillfällen jag kan ta det återigen löjligt säger vissa MEN igen det har med jobb/omgivningen mm att göra JAG kan inte veta när jag ev måste göra pisseprov varje gång man tar en jolle då är som att kasta tärning typ kan torska eller klara mig.

    Skulle vilja ha kunnat rökt på i 2mån sen operationen för den smärtan den går fan inte att beskriva ååå dessa satans tabletter den ena för att bota det sen en eller fler för att ta bort biverkningarna av den första men detta är gissar jag gamla nyheter för de användarna som använder CB i medicinskt syfte.

    Skall hoppas man får mer än 2h sömn i natt eller om det äns går att klassa som sömn längre… är bara frustrerad typ.

    Å alla må väl eller/& bli bättre.