Ett svenskt cannabisforum Forums Coffeeshopen Bildbanken Utopia Haze (update: lite av slutresultatet) Reply To: Utopia Haze (update: lite av slutresultatet)

  • cthullu

    Member
    2009-11-01 at 06:50

    Så var det dags igen!

    Börjar med att “avsluta” förra odlingen då, skördevikt ingen aning då jag inte äger en våg så får sammanfatta mängden som “tillräcklig” (Långt över en årsförbrukning för mig iaf) sen handlar det mer om kvalitet!

    Skönt sativarus (80-20), inte så jätte “knarkig”, men är ett lyckopiller och framförallt känns det som om man börjar lite lugnt så kan man få i sig hur mycket som helst hela kvällen. Iofs har det ju hänt 2ggr att jag sett bland annat dansade folk i skärmsläckaren haha, så lite knarkig kan den ju slå ändå.. men inte som t.ex. punta rojo kan vara.

    Doftar torkad frukt och väldigt mycket lime/citrus med dragning åt lime.
    (Medans den växte: luktade väldigt sött + lime under tidig blom, senare tillkommer någon kraftig muskig lukt jag har svårt att placera, luktar tjära / bränd jord typ.)

    Färgen… ja det ser ni ju. Är lite grön-turkost under alla kristaller :D

    Så över till nästa generation…

    De klarar sig finfint, friska och krya Har fått ca en liter vardera outspädd (!) Cthullu soppa #3 allt i samma dos förra veckan.
    Kommer de antagligen att klara sig ett bra tag på.

    Tätt mellan de små budsen och den sträcker knappt alls den här gången
    jämfört med förra. (skule önska några dm till, som jag sa förra gången önskar
    det funnits tid att veg:a en aning mer)

    Får stå intet ont anande ett litet tag till (ca en vecka), sedan dags för pollinering.

    Tagit bort t5 lysrören, de har fått en annan uppgift.